Nasze jachty

Od lat żeglujemy po najpiękniejszych akwenach, opierając się na sprawdzonych jednostkach należących do armatora Szkoła Żeglarska – Kliper, z którym łączy nas wieloletnia współpraca. To właśnie dzięki nim mamy dostęp do komfortowych, solidnych i dobrze wyposażonych jachtów, które towarzyszą nam podczas szkoleń, rejsów klubowych i niezapomnianych przygód pod żaglami.

Poniżej przedstawiamy jednostki, którymi najczęściej pływamy – każda z nich ma swoją historię, charakter i coś, co sprawia, że żeglowanie staje się wyjątkowym doświadczeniem.

Informacje o jednostkach

To stalowy kecz typu Bruceo, w pełni wyposażony do żeglugi pełnomorskiej i oceanicznej. Od lat jest dumą naszego klubu i niezawodnym towarzyszem podczas najambitniejszych rejsów. Dzięki niemu co roku docieramy w wyjątkowe i rzadko odwiedzane miejsca – zarówno na Bałtyku, jak i na Morzu Północnym czy Atlantyku.

Jeśli marzy Ci się żeglarska przygoda na jego pokładzie, największą szansę masz podczas wyprawowych rejsów takich jak „Navigare Necesse Est” lub „Sylwester na Bałtyku” – to właśnie wtedy ten jacht pokazuje swój prawdziwy potencjał. Poniżej znajdziesz zestawienie najważniejszych parametrów:

  • Długość całkowita jachtu: 13,44 m
  • Szerokość całkowita: 3,91 m
  • Zanurzenie: 1,85 m
  • Materiał kadłuba: stal
  • Typ ożaglowania: kecz
  • Silnik: Volvo Penta 55E
  • Ilość miejsc: 10/11
Jacht Brego z bordowymi żaglami widziany na morzu na norweskich Lofotach
Załoga jachtu s/y Brego spotkana na Lofotach. Fot. Załoga s/y Bies

To slup przystosowany do żeglugi pełnomorskiej – Gib’Sea 43 ze sprawdzonej i cenionej stoczni Dufour. To wygodna i dzielna jednostka, która od lat służy nam wiernie podczas licznych rejsów klubowych. Najczęściej spotkasz ją na akwenach Morza Bałtyckiego – bierze udział w rejsach takich jak „Navigare East”, „Lange Wochenende” czy „Sylwester na Bałtyku”, gdzie świetnie sprawdza się zarówno przy spokojnej żegludze, jak i w trudniejszych warunkach.

Poniżej znajdziesz zestawienie jej najważniejszych parametrów:

  • Rejestracja: 10 osób 
  • Typ ożaglowania: slup 
  • Długość: 12,8 m 
  • Szerokość: 4,3 m 
  • Zanurzenie: 1,8 m 
  • Powierzchnia ożaglowania: 90 m2 
  • Rok budowy: 2002 rok 
  • Silnik: Volvo Penta D2-55
  • Zbiornik paliwa: ok. 170 litrów 
  • Ster: dwa koła sterowe

Ten Beneteau Oceanis 381 to komfortowy i solidny slup, zaprojektowany z myślą o żegludze pełnomorskiej i oceanicznej. Ceniony za swoje właściwości nautyczne i przestrzeń pod pokładem, idealnie nadaje się zarówno do dłuższych rejsów, jak i intensywnego żeglowania po wymagających akwenach.

Najczęściej spotkasz go na Bałtyku – bierze udział w naszych rejsach takich jak „Navigare East”, „Lange Wochenende” czy „Sylwester na Bałtyku”. To również jednostka, na której często prowadzimy kursy na Jachtowego Sternika Morskiego, a także szkolenia manewrowe – dzięki czemu dobrze poznaje ją wielu naszych klubowiczów.

Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o jego parametrach:

  • Rejestracja: 8 osób 
  • Typ ożaglowania: slup 
  • Długość: 11,76 m 
  • Szerokość: 3,94 m 
  • Zanurzenie: 1,62 m 
  • Powierzchnia ożaglowania: 55,41 m2 
  • Rok budowy: 1998 rok 
  • Silnik: stacjonarny BETA marine 35KM (z 2010 roku) 
  • Zbiornik paliwa: ok. 160 litrów 
  • Ster: koło sterowe 

Ten Dufour 36 Classic to wygodny i dobrze zbalansowany slup, zaprojektowany z myślą o żegludze pełnomorskiej i oceanicznej. Łączy solidne wykonanie z funkcjonalnym wnętrzem, oferując komfort zarówno podczas żeglugi, jak i życia na pokładzie.

Najczęściej spotkasz go na Bałtyku – bierze udział w rejsach takich jak „Navigare East”, „Lange Wochenende” oraz „Sylwester na Bałtyku”. To także jedna z jednostek, na której prowadzimy kursy na Jachtowego Sternika Morskiego oraz szkolenia manewrowe – idealny do ćwiczenia umiejętności i nabierania praktyki morskiej.

Poniżej znajdziesz zestawienie najważniejszych parametrów:

  • Rejestracja: 8 osób 
  • Typ ożaglowania: slup 
  • Długość: 10,82 m 
  • Szerokość: 3,77 m 
  • Zanurzenie: 1,80 m 
  • Powierzchnia ożaglowania: 52,95 m2 
  • Rok budowy: 2000 rok 
  • Silnik: stacjonarny BETA marine 30KM (z 2012 roku) 
  • Zbiornik paliwa: ok. 160 litrów 
  • Ster: koło sterowe